vineri, 22 octombrie 2010

Sonax Xtreme Wheel cleaner full effect *Review*

Un review cu care sunt dator de ceva timp ... Sonax Xtreme Wheel cleaner full effect

Este o solutie speciala pentru curatat jantele, fara acizi, recomandata pentru toate tipurile de jante de tabla si aliaj usor. Inlatura usor chiar si cele mai persistente urme de mizerie cum ar fi particulele de placute de frana, ulei si reziduurie de cauciuc precum si alte tipuri de mizerie prezente pe jante.

Cam asta ar fi descriere oficiala a produsului. In continuare vom demonstra ca este la inaltimea asteptarilor...

Am cumparat de curand niste jante de aliaj SH pentru a le folosi iarna. Cum era de asteptat, jantele desi aratau decent, erau destul de pline de praf/pilitura de placute de frana, mai ales pe interiorul lor. Un test numai bun pentru Sonax full effect.

Jantele erau "curate", adica nu aveau urme majore de mizerie, doar particulele de placute de frana fixate in lac. Se simteau si la mana, janta fiind extrem de aspra.

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

Am insistat cu pozele pe aceste zone pentru ca erau cele mai compromise.

Solutia de curatare se aplica pe jantele uscate, nu este nevoie (si nici recomandat) sa se limpezeasca inainte.
Am urmat instructiunile precis si am pulverizat direct pe janta. Am lasat sa actioneze vreo 5 minute:

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

NU, nu m-am taiat :D nu va faceti griji. Solutia este incolora, dar in momentul in care incepe sa actioneze si sa "topeasca" pilitura de fier isi schimba culoarea in visiniu. Este un indicator ca solutia isi face treaba.

Dupa trecerea celor 5 minute, am frecat janta cu o pensula, apoi am limpezit si am uscat janta:

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

O buna parte din particulele de fier topite in lac au fost inlaturate dar inca mai sunt. Asa ca am sters janta si am aplicat din nou. Conform instructiunilor dar si parerii generale a utilizatorilor acestei solutii, cel mai bine actioneaza pe o janta uscata. De data asta am aplicat mai putina solutie.

Dupa alte 5 minute de actionare, janta a inceput iar sa sangereze :)

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

Am frecat cu o pensula si am limpezit pentru a obtine urmatorul rezultat:

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

Si mai bine, janta era mult mai curata iar pilitura de fier abia se mai simtea la mana.
Am optat pentru a treia aplicarea, mai mult local si aplicand si mai putina solutie. Am asteptat alte 5 minute sa actioneze:

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

Ca de obicei, am frecat cu o pensula si am limpezit, rezultatul fiind eliminarea aproape a tuturor punctelor de pilitura de placute de frana:

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

Ce se mai vede in poze tind sa cred ca au fost puncte de bitum. Am folosit Sonax Tar Remover pentru inlaturarea lor dar si a plumbilor adezivi de echilibrare iar apoi am folosit argila Optimum Opti-clay si Dodo Born Slippy ca lubrifiant pentru a elimina ultimele contaminari. Argila dupa 1/3 din janta nu prezenta urme majore:

sonax,full_effect,wheel_cleaner

La sfarsitul operatiunilor am ramas cu o janta curata si fara urme nedorite:

sonax,full_effect,wheel_cleaner

sonax,full_effect,wheel_cleaner

Un produs excelent dupa parerea mea, care chiar inlatura urmele de placute de frana fixate in lacul jantelor. Chiar daca a fost nevoie de mai multe incercari, a reusit sa inlature aceste urme. Il recomand cu caldura tuturor care au probleme cu jantele contaminate de praful placutelor de frana.

Comentariile sunt binevenite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu