Ustensile folosite:
- smirghel P400 si P600
- diluant Kober
- alcool izopropilic
- grund antirugina gri Very-well (spray)
- vopsea argintiu diamant Dupli-Color (spray)
- lac incolor Nigrin (spray)
Zona afectata, care pana la urma ajuns sa fie aproape jumatate din buza jantei, a fost smigheluita cu P400 si apoi P600, ambele pe ud. Dupa operatie de smirgheluire, am ramas cu o suprafata mult mai uniforma:
Inainte de mascare, am sters zona afectat cu diluat si apoi cu IPA (alcool izopropilic) pentru a indeparta orice urma de grasime sau particule/substante care pot interfera cu aderarea vopselei.
A urmat mascarea zonei afectate. Am mascat anvelopa, iar pentru lasa ramane cu o linie de demarcare intre vopseaua veche si cea noua am incercat sa fac pierduta aceasta diferenta. Pentru asta, am asezat banda de mascare astfel incat sa nu se lipeasca de janta ci se stea suspendata.
Apoi am trecut la grunduire. Am dat 3 straturi, la intervar de aprox. 10min pe care le-am uscat independent cu feonul.
Apoi a urmat vopseaua, care a fost supusa unui tratament asemanator:
Lacul l-am dat ziua urmatoare, si a fost aplicat tot in 3 straturi la interval ceva mai mare, de vreo 15-20min intre straturi.
La final janta arata cam asa:
Fiind o culoare mai speciala (Rial Sterling Silber) si neavand ajutorul producatorului pentru a avea codul de culoare al jantei, am fost nevoit sa opteaz pentru o nuanta care mi s-a parut mie ca se apropie cel mai mult. Desigur, diferenta este sesizabila, dar fata de cum arata inainte, eu zic ca este arata mult mai bine. Pentru jante de culoare standard sunt sigur ca acest tip de reparatie poate fi aproape insesizabil.
La final, janta a fost polishata de mana cu un spot pad de polish si Menzerna PO85RD iar apoi am aplicat peste tot CG Wheel Guard :)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu