duminică, 3 octombrie 2010

SmartGel - dressing pentru anvelope de la SmartWax

Am de mult timp un sample al produsului celor de la Smartwax pentru anvelope si plastice exterioare, SmartGel, pe care l-am folosit de cateva ori dar n-am apucat sa scriu nimic despre el.
Este un gel incolor si foarte vascos, care se aplica cam ca orice al produs pentru anvelope. Ca toate produsele de acest tip pe care le-am folosit, trebuie lucrat putin pe anvelopa nu doar intins, astfel incat sa se acopere toate zonele inclusiv spatiile dintre litere si sigle de pe anvelopa.
Se aplica cam ca majoritatea produselor, nu pot spune ca mai usor sau mai greu... Se foloseste destul de putin la aplicare. L-am folosit de vreo 3 ori iar sticluta de numai 60ml este aproape plina.
Cum arata pe anvelopa?

smartgel

smartgel

smartgel

Destul de bine zic eu. Aici este putin lucios pentru ca nu am mai sters anvelopele dupa aplicare. Dar daca se sterge usor dupa aplicare arata mai mat, satinat.
Ca durabilitate sta foarte bine as spune. Dupa 1500km anvelopele inca aratau bine. E drept ca peste 1000km au fost facuti pe autostrazi, dar totusi este un punct forte. A rezistat bine si la umiditate si in timp.
Anvelopa fata dupa 1500km, inclusiv pe vreme umeda. Dupa aplicare am sters anvelopele pentru un look mai mat, de aceea pozele pot parea foarte diferite fata de primele, unde doar am aplicat produsul.

smartgel

Si anvelopa spate:

smartgel

Dupa o spalare cu sampon, anvelopele inca arata bine:

smartgel

smartgel

smartgel

smartgel


Pro:
  • durabilitate
  • look

Contra:
  • pret

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu