sâmbătă, 9 octombrie 2010

Poorboys Natural Look Dressing

Un review facut cu ceva timp in urma... Notiunea timpului devine relativa, asa ca nu va orientati dupa expresiile gen "aseara" :P


Aseara mi-am facut timp sa incerc noul achizitionat Poorboys Natural Look Dressing.



Ca prima impresie de cand il deschizi te loveste mirosul placut de migdale. Miroase excelent, dar pacat ca nu dureaza mai mult in masina.

Pentru aplicare am folosit un aplicator de MF Sonus. Cateva spray-uri erau suficiente pentru a aplica pe o arie maricica.

Produsul curata bine, lasa o suprafata inchisa la culoare si se usuca repede exact cum scrie pe el. Nu este gras la atingere si nici nu luceste prea mult.

Cateva poze...

Inainte

Photobucket

Aplicatorul pe care am pulverizat de cateva ori:

Photobucket

Si rezultatul:

Photobucket

Photobucket

Imi este util ca poate fi aplicat si pe piele. Avand volanul imbracat in piele, este foarte usor sa il curat si pe el cand curat interiorul masinii fara sa fie nevoie de o solutie dedicata.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Cam asa arata aplicatorul dupa ce am aplicat prin masina, care nu foarte era muradara, mai mult praf. Sau cel putin asa credeam eu.

Poorboys NLD

De dimineata, pe lumina, tot interiorul arata foarte natural, parca era masina noua :)

Partea proasta, pentru ca nu este un produs perfect la urma urmei: mi se pare greu de aplicat. Nu pentru ca este greu de atins ci pentru ca exista o diferenta mare (cum se poate vedea si in poza 50/50) intre zona pe care s-a aplicat si zona pe care nu s-a aplicat. O sa incerc sa-l aplic cu o laveta de MF, cu aplicatorul este destul de greu sa intru in toate spatiile inguste, iar daca ratezi ceva se cunoaste.

Probabil voi ramane la folosi in continuare Sonax Extreme Cockpit Cleaner sau Sonus Cockpit Detailer pentru a improaspata interiorul iar Poorboys NLD va ramane pentru curateniile mai serioase.

UPDATE: In ultima vreme l-am trecut ca dressing de anvelope. Are o durabilitate ok si se aplica super usor acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu