miercuri, 23 ianuarie 2013

Einszett 1Z Metallic Polish Wax



Am folosit acest produs pe post de paint-cleaner, pentru a curata vopseaua inainte de aplicarea cerii, tot un produs 1Z, Hart Glanz.
1Z MP (Metallic Polish) este un All-In-One: curata si protejeaza intr-un singur pas. Descrierea lui suna cam asa:

When professional detailers or show car entrants want to add more depth or 'pop' to their already flawless paint finish, they turn to PolishWax. Special cleaners remove pollutants such as road grime, tree sap, bird droppings and hard water spots. Conditioners restore paint luster and prevent the finish from becoming brittle and dull. A combination of premium carnauba wax and synthetic waxes protect the surface from the elements so results lasts longer. The result: solids are deeper and metallics have more shine. PolishWax can be used in all temperatures and will not leave a chalky residue or leave a greasy finish.

Ce este putin ciudat la el, este ca pe ambalaj scrie ca ar contine intre 15-30% (daca imi aduc bine aminte) particule abrazive, iar pe site-ul 1Z USA apare cu abrazivitate 0.
Mie mi s-a parut neabraziv, desi mi-ai fi dorit sa fie si putin abraziv pentru a fi cu aderavat un one-step.

Eu l-am aplicat cu pad de MF pentru finish si masina de polishat DAS6. Ca metoda de lucru, am folosit viteza 5, presiune medie si viteza bratului medie.
L-am aplicat pe cate un panou, lucrat ca mai sus si apoi am inlaturat reziduurile.

Inainte de a incepe, am transferat o parte din continut "sticlei" de tabla in care vine el intr-un recipient Meguiars cu varf fin. Sticla originala, desi este interesanta prin aspectul old-school :), mie mi se pare imposibil de folosit pentru un polish. Nu poti doza cantitatea corect.



Ce m-a surpins la MP si m-a facut sa scriu acest review a fost puterea de curatare. Se lauda el ca folosind "nu stiu ce curatitori speciali" inlatura poluarea de pe vopsea dar nu credeam sa fie asa puternic la acest capitol.
Iata de ce...

Masina a fost spalata (normal!), curatata cu 1Z Acrysol si apoi decontaminata cu argila Sonus blue si Instafinish SprayWax (diluat 1:3) pe post lubrifiant.

Laveta cu care o sters dupa Acrysol, nu arata deloc bine:



Fiecare sfert de laveta corespunde unui reper.

Apoi am trecut la claybar si nici asta nu a iesit curat:



Usa spate:



Usa fata:





Se pare ca a fost ceva mizerie pe masina... Nu mai fusese decontaminata integral cu argila de vreo 2 ani, am folosit mai mult paint cleanere in acest timp. Mana aluneca foarte usor pe vopsea, nu se simteau contaminanti deloc.

Dupa acesti doi pasi, am zis ca vopseaua trebuie sa fie destul curata, iar 1Z MP nu mai poate face prea multe. L-am folosit totusi si am ramas uimit chiar dupa primul reper.

Prima oara am adaugat ceva mai mult MP pentru a incarca putin padul, fiind nefolosit. Lucrat dupa metoda prezentat mai la inceput, polish arata cam asa pe masina:





Usa stanga fata:



Si o poza mai deaproape pentru a se vedea mizeria:



Dupa usa stanga spate:



Si mai de aproape:



Hmmm... Produsul este roz, nu maro asa cum a devenit padul meu.

Tot lucrand in jurul masinii, dupa ce am polishat jumatate de masina, am fost nevoit sa schimb padul. Devenise...



Ca nota suplimentara, pe usi l-am folosit doar pe partea superioara, de la bandou in sus.

Si 2 poze de final care mi s-au parut mai interesante :)





Tragand linie, as concluziona asa:

Pro:
- putere de curatare buna
- timp de lucru bun, nu se usuca, nu face praf
- ofera protectie
- lasa suprafata foarte alunecoasa
- pret foarte competitiv

Contra:
- nu inlatura urmele de apa dura
- abrazivitatea nu este in concordanta cu ce este declarat in descriere
- recipient slab dpdv al ergonomiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu