miercuri, 23 ianuarie 2013

Meguiar's Endurance Tire Spray - protectie anvelope


Am folosit in ultima vreme Meguiar's Endurance Tire Spray, asa ca merita un mic review si cateva poze :)

Produsul este un dressing pentru anvelope (si cauciuc in general) sub forma lichida. Din acest motiv este foarte usor de aplicat.
Are proprietati protectoare impotriva razelor UV si rezista destul de bine apei.

Inainte de aplicare, este obligatoriu ca anvelopele sa fie curate. Eu le-am curatat in prealabil cu APC (Chemical Guys Green Clean 1:15).



Produsul l-am aplicat cu aplicatorul Meguiars pentru anvelope. Am pulverizat pe aplicator iar apoi l-am intins uniform pe toata suprafata.



Imediat dupa aplicare, anvelopa arata cam asa:





La ~10 minute dupa aplicare, luciul deja incepe sa dispara iar anvelopa are un un aspect naturala (chiar prea natural as spune):



Si cateva poze facute la lumina naturala, dupa 3 zile de la aplicare (~30km parcursi):






Ca durabilitate sta in felul urmator...

Solutia a fost aplicata in urma cu 2 saptamani, timp in care nu am spalat masina si nici nu a vazut vreun fel de apa pana ieri. In aceasta perioda, estimez ca am facut in jur de 200km in regim urban. Dupa o spalare cu Optimum No Rinse, anvelopele se prezinta astfel:

Fata:



Spate:



Inca arata ok zic eu, drept urmare nu am aplicat nimic dupa spalare.

Pro:
- usor de intins pe anvelope
- mirosi foarte placut (ca si originalul Endurance, de struguri)
- efect hidrofob bun
* aspect natural

Contra:
- aspect usor neuniform (am patit de mai multe ori, raman niste dare pe anvelopa), dupa cum se poate observa in pozele facute pe lumina
* aspect natural

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu