miercuri, 23 ianuarie 2013

Meguiar's D151 Paint Reconditioning Cream (aplicat manual)


Avand ceva timp liber in weekend am zis sa incercat ce poate acest AIO/polish folosit putin in afara spectrului lui obisnuit, si anume, aplicat manual.

Produsul este un AIO (all-in-one) care se bazeaza pentru abrazive SMAT (Unigrit) pentru puterea de taiere, deci foarte asemenator cu M105 si M205 (dar si cu suratele lor din gama consumer SwirlX si UC).
Ca putere de taiere se situeaza putin peste SwirlX.
Comparat cu celelalte produse abrazive bazate pe SMAT din gama Meguiars sta cam asa:



Cobaiul a fost stalpul B, care avea ceva zgarieturi fine pe el:





Primul lucru care te izbeste la Meguiars D151 este consistenta sa. Am vazut ceruri solide care erau mai lichide ca el :)



L-am folosit cu un aplicator Ultimate German, cu partea alba, de polish. L-am lucrat timp de 1min si apoi am inlaturat reziduurile pentru a vedea rezultatul.







Rezultatul foarte bun la prima vedere, a inlaturat aproape in totalitate panza de paiajen.
Pentru control maxim, am sters zona cu niste 1Z Acrysol, in felul asta inlaturand protectia lasata de el si orice uleiuri ar putea contine si ar putea ascunde din defecte.
Dupa degresarea cu 1Z Acrysol, suprafata arata astfel:





O parte din zgarieturi au reaparut, dar pe total efectul de diminuare a panzei de paianjen as zice ca este destul de bun, mai ales pentru efortul depus.
Pare a avea o buna tendinta de umplere a zgarieturilor, dar ofera si o corectie buna.

That's about it. Sper sa-l incerc si cu masina de polishat, dar pana atunci, daca aveti intrebari sau nelamuriri va stau la dispozitie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu