miercuri, 23 ianuarie 2013

Sonax Baumharz Entferner - solutie pentru inlaturarea sevei copacilor


Aceasta solutie de la Sonax are rolul de a indeparta seva/rasina produsa de copaci si care se depune pe masini, precum si alte contaminari agresive. Poate fi folosit inclusiv pe geamuri si plastic.
Solutia se livreaza intr-un spray de 400ml.

Eu aveam cateva puncte dubioase pe plafon ca nu ieseau la spalare, asa ca am zis sa incerc un produs dedicat.
Punctele cu pricina:





Am aplicat solutia local pe fiecare punct "dubios" si am lasat sa actioneze.





Dupa 30sec-1minut am sters zonele cu o laveta de microfibra:



Dupa cum se vede a fost inlaturat cam jumatate din acel reziduu. Pe zonele unde am lasat sa actioneze mai mult, efectul a fost mai bun si punctele s-au luat complet inca de la prima aplicare.
As zice ca trebuie lasat sa actioneze cateva minute bune pentru a-si face treaba.

Acolo unde m-am grabit si nu l-am lasat sa actioneze am reusit sa produc niste zgarieturi de toate frumusetea cu laveta. Asta deoarece produsul nu ofera nici un fel de lubrifiere si se usuca repede cand este intins, dar si pentru ca (banuiesc) intareste fibrele lavetei (continutul ridicat de solventi dauneaza fibrelor sintetice din care sunt facute lavetele de microfibra).





Mare grija la acest aspect. Nu frecati, stergeti usor!

Concluzie: produsul functioneaza, dar are nevoie de timp de actionare.
Nu pot spune ca face treaba mai buna decat alta solutie bogata in solventi sau ca actioneaza mai redepe. Cred ca secretul in astfel de cazuri este un timp suficient de lucru pentru ca solutia sa penetreze in totalitate reziduurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu