joi, 11 august 2011

Opti-Clean - spalare fara apa a zonelor de inchidere a usilor

Odata cu achizitionarea lui Optimum Instant Detailer am luat si Optimum Opti-Clean, o solutie de spalare fara apa (waterless) cu gandul a o folosi pentru curatarea zonelor unde se inchid usile (praguri, balamale etc).
De ce waterless? Pai aceste zone sunt destul de greu accesibile, iar cu furtunul/aparatul cu presiune este aproape sigur ca bagi ceva apa in masina. Chiar si cu ONR ma cam chinuiam, fiindu-mi greu sa ajung cu buretele peste tot.
Opti-Clean se dilueaza 1:3 cu apa si contine aceeasi polimeri ca si ONR doar ca in cantitate mai mare. Solutia este destinata spalarii masinii fara apa, dar in conditiile de la noi eu nu ma risc la asa ceva.

Destula vorbarie, sa trecem la treaba.
Pragurile aratau cam asa:

Opti-clean

Opti-clean

Opti-clean

Deloc frumos!

Am pulverizat Opti-Clean si l-am lasat sa actioneze cateva secunde:

Opti-clean

Apoi am sters cu o laveta de MF (Valet Pro Fluffer in cazul meu), in urma ramanand curatenie:

Opti-clean

Opti-clean

Opti-clean

Opti-clean

Dupa curatare, laveta s-a murdarit simtitor, dar va iesi rapid la spalat

Opti-clean

Am folosit Opti-Clean de cateva ori pana acum si am sunt multumit de rezultate. Se foloseste foarte usor si este excelent pentru a inlatura praful care se aduna prin aceaste zone, chiar si urmele de noroi. Fiind gandit ca un waterless wash inclin sa cred ca este mai sigur decat un QD traditional pentru aceasta sarcina. L-am folosit si pentru stergerea plasticelor de la motor si nu m-a dezamagit.

Desigur, pentru balamele un degresant este nepretuit din cand in cand, dar pentru o curatare dupa spalare Opti-Clean este o varianta foarte buna (pentru mine cel putin).

Este mai bun decat ONR (Optimum No Rinse)? Nu sunt foarte convins. Miroase similar cu ONR v1 dar pare mai concentrat. Ce-i drept n-am folosit ONR diluat 1:3, dar Opti-Clean 1:3 curata mai bine decat ONR QD (1:21).

Per total este un produs versatil, putand fi folosit pe orice suprafata. Pretul este totusi cam mare pentru ce ofera comparativ cu ONR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu