joi, 11 august 2011

Autoglym Bird Dropping Wipes - servetele pentru inlaturarea excrementelor de la pasari

Multumita unui coleg de forum am primit 2 servetele Autoglym pentru inlaturarea excrementelor de pasari de pe vopsea (multumesc inca o data pe aceasta cale).

Intamplarea face sa pun unul in masina chiar de dimineata, iar mai devreme cand am plecat spre casa sa remarc un gainat pe aripa dreapta. Un test numai bun pentru servetelul cu pricina.
Servetele sunt ambalate individuale, asa ca scapi de grija resigilarii corecte. Il folosesti si il arunci (la gunoi, nu pe strada!). Arata cam ca orice servetel umed si miroase putin a alcool.

Autoglym,Bird_wipes

Vinovatul:

Autoglym,Bird_wipes

Dupa o stergere usoara cu servetelul s-a luat imediat. Cred ca era si destul de proaspat, dar am fost impresionat cat de usor s-a curatat.

Autoglym,Bird_wipes

Dupa stergere, vopseaua nu ramane curata iar servetelul lasa niste dare fiind necesara o stergere cu QD sau spalare.

Autoglym,Bird_wipes

Chiar daca in poza nu se vede, a ramas ca o pata unde am sters. Cam la fel cum ramane atunci cand nu speli masina bine :)

Ca si concluzie, mi-a placut foarte mult cat de usor s-a sters pacatosul gainat si cred ca o sa iau o cutie de servetele la urmatoarea comanda. Poate intre timp gasesc si al doilea servetel si mai fac o incercare.
Pretul este de 5GBP pentru 10 servetele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu