duminică, 21 februarie 2010

Sonus Cockpit Detailer - pentru un interior ca de fabrica

Am tot folosit in ultima vreme solutia pentru plastice interioare de la Sonus, Cockpit Detailer.
Pentru interior eu prefer tipul de solutii mai mult bazate pe curatare decat pe dressing. Pana mai demult am folosit SONAX Xtreme CockpitCleaner matteffect de care am fost foarte multumit fiind foarte usor de folosit si ca lasa un aspect mat/satinat si deloc lipicios. Cum era pe terminate, am zis sa incerc Sonus-ul fiind in general multumit de toate produsele Sonus pe care le-am folosit, iar din descriere parea foarte asemenator cu Sonax Xtreme.

Sonus Cockpit Detailer s-a dovedit a fi la fel de bun, se utilizeaza foarte usor fiind foarte lichid si curatand foarte bine. Lasa un finish mat, poate chiar putin mai mat decat Sonax. N-a trebuit sa-mi bat capul incercand sa acopar toate zonele incat sa nu apara diferente (asa cum patesc cu Poorboy's Natural Look), ci doar am sters peste tot si gata.

Ce nu-mi place la el este legat mai mult de ergonomie, sticla lata e ceva mai incomoda iar mirosul e cam intepator, dar daca nu stai aproape de sticla cand pulverizezi este ok. Desi, nu ma luati ca un etalon pentru ca ieri am simtit si eu mirosul de lamaita de care vorbeau altii.

Pentru mine este foarte bun si il voi folosi pe viitor, avand toate caracteristicile pe care le caut la un cleaner de interior.

Primul post fara poze, trebuia sa se intample si asta la un moment dat :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu