duminică, 21 februarie 2010

Slickness in a bottle - Dodo Juice Red Mist

Red Mist este printre ultimele produse lansate de Dodo Juice si este un QD (quick detailer) fortifiat cu substante sintetice ce ajuta la protejarea vopselei. Poate fi considerat un spray sealant.

Aplicarea: am folosit o laveta Eurow Shag Pile, fiind foarte moale se preteaza foarte bine pentru QD.
Am incercat 2 metode de aplicare: pulverizare lui direct pe caroserie si pulverizarea lui pe laveta apoi intinse pe caroserie. A doua metoda mi s-a parut a dat rezultate mai bune, pulverizatorul foarte fin al sticlei de Red Mist face ca o buna parte din Detailer sa zboare in alte parti numai pe caroserie nu, folosindu-se mai mult produs.

Dodo Juice Red Mist

Se aplica foarte usor, ca orice alt QD. Nu lasa urma si nu este nevoie de o atentie deosebita in intinderea lui.

Rezultatul: cum soare nu am avut, va delectez cu ceva reflexii dupa aplicarea Red Mist

Dodo Juice Red Mist

Dodo Juice Red Mist

Dodo Juice Red Mist

Dodo Juice Red Mist

Dodo Juice Red Mist

Desi ceara folosita (Meguiars #26) arata foarte bine de indata ce masina era lovita de soare, la umbra dadea vopselei un look comun. Red Mist pare sa fi rezolvat si problema asta, dandu-i o stralucire aparte si lasand vopseaua foarte fina.

Dupa aplicare Red Mist cred ca vrut sa-mi arate ca este un produs cu adevarat britanic si bineinteles a inceput sa ploua.
Chiar daca nu a plouat foarte tare masina a ramas mai curata decat atunci cand aveam doar ceara. Am observat acest comportament la sealant-uri si cred ca va fi un bun motiv sa renunt la ceara Carnauba in favoarea lor (macar pe timp de iarna).
Am facut drumul de la parinti in Bucuresti iar pe drum am prins iar ceva ploaie iar picaturile zburau de pe masina la viteze nu foarte mari. La ajungerea la destinatie, masina era curata ::eek: De obicei, ramaneau pete unde picau picaturile si se strangea praf.

Durabilitatea este foarte buna din ce am observat de-alungul folosirii lui si se situeaza undeva la 3-4 saptamani.

Dodo Juice Red Mist

Dodo Juice Red Mist

Dodo Juice Red Mist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu