duminică, 21 februarie 2010

Lavete cu microfibre coreene

Am comandat in urma cu vreo 10 zile niste lavete de MF direct de la mama lor din Coreea :) Marca se numeste Hanson
M-a atras la ele faptul ca pareau de foarte buna calitate, aveau specificate greutatea pe cm^2 (si indica ca fiind foarte pufoase) iar transportul era gratuit chiar si pana la noi in tara.

Am luat 2 modele:
- unele normale, cu 2 fete; una mai pufoasa pentru inlaturat ceara si una cu tesatura fina pentru polish-uri sau ceruri mai neprietenoase
- unele foarte pufoase, numai bune pentru QD.

Azi le-am ridicat de la posta, le-am tras niste poze si iata-le:

Primele sunt cele normale, comparate cu Poorboys Deluxe Mega Towel.

Partea pufoasa:

Koreean MF

Koreean MF

Fata cu tesatura fina:

Koreean MF

Urmeaza cele pufoase - Super Plush, comparate cu Eurow Shagpile:

Koreean MF

Koreean MF

Koreean MF

Koreean MF

Ce nu-mi place la ele este marginea satinata, care mi-a dat multe dureri de cap, dar avand in vedere dimensiunile normale (40x40cm) sper sa fie ok. Am testat-o pe un CD si este de mai buna calitate fata de alte lavete cu acelasi timp de margine

Koreean MF

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu