marți, 4 iunie 2013

Ceara Finish Kare #2685 Pink Wax - Review



In urma cu cateva saptamani,  am efectuat o mica pregatire de primavara/vara a masinii mele iar din multitudinea de produse am ales ceva nou, ceara Finish Kare 2685 si glaze-ul Finish Kare 303 pentru pregatire.

Glaze-ul este usor abraziv si este destinat finisarii dupa un polish mai agresiv.
Eu l-am aplicat folosind masina rotativa Einhell si un pad de polish Lake Country de 4" pentru un control mai bun. Am facut cateva treceri la 1000rpm pentru a-l intinde, apoi am urcat scurt la 1200rpm, ca la sfarsit sa cobor iar la 1000rpm pentru alte cateva treceri. Toate trecerile le-am facut fara presiune si miscand masina destul de repede pe panou.

Fata de alte glaze-uri, mi s-a parut destul de greu de utilizat. Are o consistenta foarte groasa iar reziduurile se indeparteaza greu, necesitand multiple stergeri. Nu m-as gandi sa-l aplic fara masina de polishat, intinzandu-se destul de greu.
In schimb, compenseaza prin puterea de taiere, care a eliminat cu usurinta urmele lasate de argila (dintr-un motiv necunoscut, Opti-Clay lasa de fiecare data zgarieturi pe vopseaua mea) dar si alte defecte usoare.

Am trecut la aplicarea cerii FK2685, pe care am facut-o cu un aplicator Dodo Juice. Aici, lucrurile au fost mult mai placute, aplicarea fiind o joaca de copii.



Desi ceara este foarte tare, se intinde foarte usor, avand o consistenta uleioasa in timpul aplicarii. Este foarte usor sa se aplice in straturi subtire.







Dupa aproximativ 15 min, timp de uscare, am inlaturat reziduurile folosind o laveta de microfibre. Aceasta a fost la fel de usoara ca aplicarea, chiar si in zonele unde am aplicat usor mai multa ceara neintampinand nici cea mai mica dificultate.
Spre deosebire de FK1000P, unde aplicarea mi s-a parut mai greoaie, la FK2685 n-am avut absolut nici o problema. As putea spune ca este cea mai usor de aplicat ceara scary

Rezultatele arata cam asa (imediat dupa aplicare) - ignorati geamul spate murdar :o









A doua zi, am scos masina la soare pentru cateva poze






Capota a fost polishata cu Meguiars M205 si un pad Sonus SFX3 portocaliu

















Concluzii:

Ca aspect, ceara pastreaza putin din caracteristica FK1000P de invelis de plastic dar are reflexii mai adanci caracteristici unei ceri cu Carnauba.
Beading-ul este bun, ramane de vazut cat se pastreaza in timp. Dupa o luna de la aplicarea, beading-ul este inca foarte buna.
Aplicarea este printre cele mai usoare din cate am intalnit, la fel ca si stergerea reziduurilor dupa aplicare/uscare.
Daca durabilitatea este atat de buna pe cat se vorbeste si se apropie FK1000P, s-ar putea sa vorbim de una din cele mai complete ceruri existente pe piata.

Un comentariu: