miercuri, 4 august 2010

Brinkmann Dual Xenon Spotlight *Review*

Desi lantenuta Silverline cu LED-uri pe care o foloseam anterior face o treaba destul de buna la depistare swirl-urilor, am ajuns sa-i vad limitarile pe lumina puternica.


Asa ca m-am indreptat spre Brinkmann in speranta unei "lanterne" care sa fie capabila sa arate swirl-uri chiar si cand faci corectii pe soare puternic.

Brinkmann-ul este cu totul alta scula fata de lanterna Silverline pe care am folosit-o pana acum. Este mult mai mare si mai grea si nu poate fi purtata in buzunar asa cum mai faceam cu cea cu LED-uri.

Probabil ca unii dintre voi ati mai vazut-o folosita pe diverse forumuri, dar pana acum n-am gasit o "descriere" completa a ei.

Asa ca i-am tras cateva poze de detaliu. Este facuta din plastic dur in mare parte, cu o bucata cauciucata pe maner si pe varf. Multumita distribuirii greutatii si a capului cauciucat poate sta in cap (partea cu lampile) fara sa cada sau sa se zgaraie.

brinkmann

Cele 2 lampi, putandu-se comuta intre folosirea uneia singure sau a ambelor. Am observat ca de multe ori este mai util folosirea unei singure lampi, lumina amandurora fiind prea puternica si mascand swirl-urile. Depinde de conditiile in care este folosita...

brinkmann

Are 3 butoane de "control". Tragaciul, un buton de blocare a tragaciului care sa tina lumina aprinsa mereu fara a tine mana pe tragaci (foarte utila functia cand vrei sa o spijini pe ceva si faci cateva poze) si un buton de selectie pentru numarul de lampi.

brinkmann

Arata bine, dar cum se comporta? :) Am incercat-o in aer liber, pe soare foarte puternic (ora 12-1).

brinkmann

brinkmann

Dupa cum vedeti swirl-urile sunt evidente. M-am plimbat cu ea pe toata masina sa vad cum se comporta in functie de pozitia soarelui si cu ajutorul lantelernei vedeam cam ce era si in soare.

Dupa corectie, swirl-free finish :) (partea de sus - unde bate blitz-ul aparatului nu fusese inca corectata)

brinkmann

Concluzie: mie imi place, face treaba buna chiar si pe soare puternic. Daca lucrezi intr-un garaj inchis sau cu lumina mai putina n-ai nici o grija. Arata tot!

De mentionat ca n-am incarcat-o de cand am luat-o, deci lumina produsa se bazeaza doar pe cat de incarcat o fi fost acumulatorul.

Dezavantaje: lipsa incarcatorului de 220V. Pachetul vine doar cu incarcator de 110V si de 12V la priza masinii. Dar avand in vedere ca se incarca direct la 12V si consuma doar 300mA nu este foarte greu sa gasit un astfel de alimentator.

Ca de obice, orice comentarii sunt bine-venite :)

4 comentarii:

  1. sa o folosesti sanatos!

    http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php?cPath=153&products_id=4503
    http://www.mivarom.ro/catalog/product_info.php?cPath=153&products_id=3032

    gasesti fie adaptoare 220v->110v fie 220v->12v.
    Magazinul asta e serios, dar probabil pe okazii gasesti si mai ieftin. 300mA scoate orice adaptor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de sugestie! Intamplarea face ca magazinul sa fie chiar in orasul meu natal :P

    Nu-mi fac griji in privinta adaptorului, cerintele sunt foarte scazute.

    RăspundețiȘtergere
  3. 35 lire + transportul din UK.
    Cel mai ieftin cost pentru transport ar fi in jur de 9 lire.

    Apropo, trebuie sa o reincarc, asta dupa ce am inspectat vreo 3 masini inainte si dupa polish. Tine destul de bine bateria.

    RăspundețiȘtergere