miercuri, 4 august 2010

Autoglym Bumper Care *Review*

Avand putin timper la dispozitie m-am pus pe incercat proaspatul achizitionat AG Bumper Care.


Produsul este detinat intretinerii si restaurarii culorii plasticelor exterioare dar si a partilor din cauciuc. Este foarte usor de folosit doar se aplica pe elementelor dorite.

Este o substanta gelatinoasa de culoare verde, dupa veti vedea in pozele de mai jos si se intinde usor, nefiind insa foarte economica. Din ce am vazut trebuie aplicat destul de des pe burete.

Eu l-am folosit pe plasticul din zona stergatoarelor, stergatorul spate si pe chederele de la usi. Ramane de vazut durabilitatea.

Sa trecem la poze...

Plasticul inainte de tratement (l-am sters cu ONR QD inainte, poate de aceea arata mai bine in poza decat ar trebui...):

bumper_care,autoglym

AG Bumper Care aplicat pe un burete...

bumper_care,autoglym

... si aplicat pe plastic

bumper_care,autoglym

Daca la prima vedere nu pare o mare imbunatatire fata de prima poza, analizand mai cu atentie zona tratata si ce netratata diferentele devin evidente:

bumper_care,autoglym

bumper_care,autoglym

L-am incercat si pe un chedere imbatranit de vreme si timp:

bumper_care,autoglym

bumper_care,autoglym

Impresii:

Pro

  • isi face treaba careia a fost destinat
  • usor de folosit
Contra

  • nu foarte economic la aplicare
Durabilitatea pare ok, dupa vreo 2 saptamani inca este ceva acolo. Cel putin chederele, unde se vede diferenta foarte usor, arata foarte bine.
Orice comentarii sunt binevenite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu